המדריכה
Get Professional

תוכן עניינים

ילדים בגיל הרך ומדיה מבוססת מסך- חלק 2

חלק 2 - השפעות התכנים המובאים במדיות מבוססות מסך.

בחלק הראשון – הכרנו את מטרת המחקר, שאלות ושיטת המחקר. המחקר מהווה סקירה של מחקרים רבים משנת 2010 על פי קריטריונים מוגדרים והוא בוחן את ההשפעות של המדיה מבוססת מסך על התפתחות הקוגניטיבית וחברתית-רגשית של ילדים בגילאים 0-2.  בחלק זה נתמקד בסקירות מחקרים המתמקדים בהשפעת התכנים של המדיה על הילדים כמו חשיפה לתכני טלוויזיה ברקע...

לצפייה בתכנים
התחברי הרשמי

אתר 'המדריכה' מיועד להעניק מידע מקצועי ואמין להעשרה והגדלת ארגז הכלים המקצועי ליועצות ולמדריכות בתחום. יחד עם זאת, שיקול הדעת לגבי שימוש ויישום הנכתב הנו באחריות הקורא והקוראת בלבד והאתר כמו גם החברה עצמה אינם אחראים לתוצאות יישום המידע הנכתב. הנכתב אינו מהווה עצה, הנחייה רפואית, אבחון ואף לא הנחייה טיפולית ואין לקחת את הנאמר ככזה. ככלל אין דבר באתר המבסס קשר טיפולי, ייעוצי או הדרכתי בין כותבי המידע לבין הקוראים. הנכתב במאמר וכל עמוד באתר 'המדריכה' הנו אינפורמטיבי בלבד וזוהי מטרתו.

תוכן עניינים

  1. הבנת תוכן ומדיה המכוונת לילדים (Content comprehension and child-aimed media)
  2. תוכן אינטראקטיבי (Interactive content)
  3. חשיפת תכני מדיה ברקע (Background exposure)
  4. תוכן מדיה פרו-חברתית (Prosocial media content)
תכנים נוספים בתחום
הרשמי לניוזלטר שלנו
✨ לקבלת עדכונים לתכנים חדשים באתר, להטבות, להרצאות ועוד ✨
‎⁨שיחת ייעוץ⁩- מוצר
לחצי וקבעי שיחה
תכנים בתחומים שונים
לקיים את הפגישה
הגדרת השירות

האם חשבת מתי להגיע לבית הלקוח לפגישתכם?  כותרת המאמר היא ״ מתי להגיע לבית הלקוח?״ ועל פניו מדובר על שאלה…...

לצפייה בתכנים
התחברי הרשמי
אני אבדוק עם בעלי
התמחות

מה תעשי עם תשובה כמו ״אני אבדוק עם בעלי״? כולנו קיימנו שיחת טלפון עם מתעניין או מתעניינת לגבי מתן ייעוץ…...

לצפייה בתכנים
התחברי הרשמי
לקיים את הפגישה
הגדרת השירות

כיצד תחליטי היכן לקיים את הפגישה שלך?  את משווקת ומקדמת את העסק שלך ומתחילה להיות מוכרת בתחומך. אט אט הלקוחות…...

לצפייה בתכנים
התחברי הרשמי
איך לבקש כסף בלי חשש
עסק

במאמר הקודם (לשים קישור)  הבנו את חשיבות בקשת הכסף ועל כך שגם אם לא נוח לנו עם נושא הכסף, חשוב…...

לצפייה בתכנים
התחברי הרשמי