אחרי פתיחת העסק וקבלת האישורים השונים, את מתחילה לנהל ולהתנהל בעסק שלך. ניהול עסק הוא עבודה לכל דבר והוא נעשה באופן חודשי.
הניהול כולל מעקב אחר ההכנסות וההוצאות שלך, רישום וחישוב נכון של המיסים השונים וכמובן תשלום לרשויות השונות. את תדרשי בסוף כל שנה למלא דוח שנתי שיסכם את סך עבודתך באותה שנה ותצטרכי להחליט אם לעשו תהכל בעצמך או להעזר ברואה חשבון.
ניהול נכון יעניק לך סקירה מדוייקת של מצבך הכלכלי ומצב העסק שלך.
לא כולן אוהבות, מתחברות או יודעות איך לעשות זאת. מטרת מרחב זה להקל על התהליך וליידע אותך באפשרויות השונות הקיימות. מתוכן תוכלי להחליט אם לעשות זאת בעצמך או לבקש את עזרת בעלי המקצוע השונים בתחום.
אחריות מקצועית נועה להגן עלייך בעלת עסק המעניקה שירותים. לא כל אחת צריכה ויש חשיבות לסוג האחריות המקצועית שרוכשים.
בעל התפקיד אשר יוכל לעזור לך בכל נושא ניהול העסק. הטפסים, החישובים, המיסים והמעקב. לא בכל מקרה צריך רואה חשבון ולעתים מדובר על העדפה או על יכולת כלכלית. חשוב להכיר כדי להחליט נכון.
כבעלת עסק עלייך להצהיר על כל הכנסה שאת מקבלת. כל הכנסה צריכה להיות רשומה ומתועד. התיעוד נעשה בהתאם לסוג העסק שהוגדר כשהיית בסניף מע"מ.
בסיום כל שנה בעל העסק נדרש למלא טופס המצהיר על כל ההכנסות וההוצאות של העסק. מתוכו יחושב סכום המס הנוסף שצריך לשלם או סכום ההחזר שתקבלי. ביטוח לאומי יושפע מכך גם כן.
כיום, תוכלי לקבל תשלום בהמון דרכים. תוכלי לבחור בדרך אחרת או במס דרכים מועדפות. חשוב להכיר ולהבין מה כל דרך כוללת וכמובן מה העמלות שתשלמי בעצם השימוש בהן (ביט, העברה בנקאית, צ'ק, אשראי ועוד)
הכירי את תשלומי המיסים השונים שאת נדרשת לשלם לאורך שנת המס. ישנם תשלומים המשלמים בכל חודש ויש שכל חודשיים. בעסקי םמסויימים משלמים רק בסוף השנה.
בכל שאלה, תהייה, הצעה, צרי עמנו קשר