המדריכה
Get Professional

תוכן עניינים

״ אני אבדוק עם בעלי ״- מה לעשות בקבלת תשובה כזו?

מה תעשי עם תשובה כמו ״אני אבדוק עם בעלי״? כולנו קיימנו שיחת טלפון עם מתעניין או מתעניינת לגבי מתן ייעוץ או הדרכה. הענקנו מידע. שאלנו שאלות. הקשבנו לבעיה. הקדשנו זמן. השיחה נעימה וקולחת. בסיום השיחה, מתוך התרשמות שהמתעניינת אכן מעוניינת, התקדמנו לעבר קביעת פגישה, ואז היא אומרת ״ אני אבדוק עם בעלי ואחזור אלייך״. ואז,...

לצפייה בתכנים
התחברי הרשמי

אתר 'המדריכה' מיועד להעניק מידע מקצועי ואמין להעשרה והגדלת ארגז הכלים המקצועי ליועצות ולמדריכות בתחום. יחד עם זאת, שיקול הדעת לגבי שימוש ויישום הנכתב הנו באחריות הקורא והקוראת בלבד והאתר כמו גם החברה עצמה אינם אחראים לתוצאות יישום המידע הנכתב. הנכתב אינו מהווה עצה, הנחייה רפואית, אבחון ואף לא הנחייה טיפולית ואין לקחת את הנאמר ככזה. ככלל אין דבר באתר המבסס קשר טיפולי, ייעוצי או הדרכתי בין כותבי המידע לבין הקוראים. הנכתב במאמר וכל עמוד באתר 'המדריכה' הנו אינפורמטיבי בלבד וזוהי מטרתו.

תוכן עניינים

תכנים נוספים בתחום
הרשמי לניוזלטר שלנו
✨ לקבלת עדכונים לתכנים חדשים באתר, להטבות, להרצאות ועוד ✨
‎⁨שיחת ייעוץ⁩- מוצר
לחצי וקבעי שיחה
תכנים בתחומים שונים
לקיים את הפגישה
הגדרת השירות

האם חשבת מתי להגיע לבית הלקוח לפגישתכם?  כותרת המאמר היא ״ מתי להגיע לבית הלקוח?״ ועל פניו מדובר על שאלה…...

לצפייה בתכנים
התחברי הרשמי
לקיים את הפגישה
הגדרת השירות

כיצד תחליטי היכן לקיים את הפגישה שלך?  את משווקת ומקדמת את העסק שלך ומתחילה להיות מוכרת בתחומך. אט אט הלקוחות…...

לצפייה בתכנים
התחברי הרשמי
איך לבקש כסף בלי חשש
עסק

במאמר הקודם (לשים קישור)  הבנו את חשיבות בקשת הכסף ועל כך שגם אם לא נוח לנו עם נושא הכסף, חשוב…...

לצפייה בתכנים
התחברי הרשמי
למה לבקש כסף עבור שירות
עסק

אחד מהנושאים המרתיעים ביותר יועצות ומדריכות בתחילת הדרך ואפילו אלו אשר נמצאות שנים בתחום הוא נושא הכסף. אנו נעשה הכל…...

לצפייה בתכנים
התחברי הרשמי