תיאור
פרקים בחלק 4:
פרק 22- לקיחת אחריות בתהליך
פרק 23- מאפייני פגישה יעילה
פרק 24- מאפייני סדרת פגישות מוצלחת
פרק 25- אבני בסיס להצלחת תהליך
פרק 26- משפחות שלא נתחיל לעבוד איתן
פרק 27- אי יישום הנחיות
פרק 28- הפסקת תהליך
פרק 29– החזר כספי בעת הפסקת תהליך
חלקים קודמים במדריך :
חלק 1- 'ההתחלה'–
החלק הראשון מעניק מסגרת להבנה ראשונה של התחום המקצועי שלנו ונקודת הפתיחה שלך. לאחר הקריאה, יהיו לך אבני בסיס יציבות למסגרת העבודה שלך שעליהן תוכלי לבנות את הגדרות השירות שלך (חלק 2), להעמיק בהבנת תהליכי וכלי העבודה השונים (חלק 3) ולהפיק את המיטב מניסיון מקצועי בשטח (חלק 4). לפרקי חלק 1 ורכישה
חלק 2- 'הגדרת השירות' –
חלק המתמקד במסגרת מתן השירות שלך. לאחר הקריאה, מסגרת העבודה שלך תהיה ברורה ואת תדעי מה להציע, מתי להציע, באיזה מחיר ובאיזה מרחב. כמו גם תהיה בהירות לכל לקוחותייך מי את וכיצד תוכלי לעזור להם. לפרקי חלק 2 ורכישה
חלק 3- 'תהליכי עבודה' –
החלק אשר יעניק לך הבנה עמוקה יותר של כל תהליכי העבודה וכלי העבודה שלמדת. לאחר הקריאה, את תלמדי כיצד לעבוד עמם באופן יותר יעיל יותר מתוך שליטה, הבנה ומקצועיות. לפרקי חלק 3 ורכישה
חוות דעת
אין עדיין חוות דעת.